5ECrEt 0f mE

不能说的秘密收藏在心底只会增加其负担,唯有化作文字才能自我放松心情。

两个人在一起真的会被对方的举动而影响自己的情绪的。
他已一个星期没打电话给我,我忍;
他的信息已越来越迟,我忍;
他的关心以越来越少,我忍;
他的解释总是忙,忙,忙。。。
真的很想知道他到底在忙什么,
好让我不会再误会他,
好让我不会再生气他,
好让我不会再胡思乱想。。

关于爱情:
不要认为后面还有更好的,因为现在拥有就是最好的。
不要认为我还年轻,可以晚些结婚,爱情是不等年龄的。
不要因为距离太远而放弃,爱情是可以和你一起坐火车的。
不要因为对方不富裕而放弃,只要不是无能的人,勤劳可以让你们致富。
不要因为父母反对而放弃,你会发现这个原因而放弃的爱情,将是你一生的悔恨。
其实,对于爱情,越单纯越幸福!一生只谈一次恋爱是最好的。
经历的太多了,会麻木,分离多了,会习惯,换恋人多了,会比较.
到最后你会不再相信爱情,你会自暴自弃,你会毫无生气,你会行尸走肉,你会与一个你不爱的人结婚,就这样过一辈子··· 所以牵好的手就不要轻易放开,说过的话就不要轻易收回,承诺过的人就不要轻易忘记··· 有些人,有些事,既然发生了。 就注定是你一生的回忆···

3 comments:

要忍

from Nikel Khor

hmm..
maybe you shouldn't tell yourself that you are enduring.. maybe you should start to become more understanding and tolerate with him? maybe his course is memang very busy?

i think he need your support instead of bugging him with these questions. new relation need alot toleration and need to adapt with each other.

really have to appreciate,don't give up.. GOOD LUCK!

nono.. he is in holidays nw n shud be free all d time de.. tats y only i get angry with him..i used to be tolerate n understanding dy, wat i hope is jus let me know at least wat he is doing everyday then is ok le..

anyway,he promise wil tell me wat he did when i bec home later.. must bear for 2 days more..

About Me

My photo
我不想过一个人的生活

Followers